Dzial Techniczny/Technical Department

Powiadomienie o niskim stanie konta

Rozwiązanie Pytanie:
Chciałbym ustawić, aby centrala wysyłała powiadomienia, jeśli stan konta będzie niższy niż 5zł, jak to zrobić w centrali PERFECTA?

Odpowiedź:
W pierwszej kolejności odszukać kod USSD do sprawdzenia stanu konta operatora swojej karty SIM i wpisać w zakładce "Telefon GSM"->"Obsługa PRE-PAID" w pozycji "Kod USSD spr. konta". Następnie w tej samej zakładce wpisujemy "Minimalną ilość środków" w tym przypadku "5" oraz musimy określić godzinę sprawdzenia środków na koncie, np "08:00". Przy takiej konfiguracji centrala codziennie o godzinie 8 sprawdzała stan środków i jeśli w odpowiedzi od operatora będzie mniejsza wartość niż 5 to centrala zgłosi awarie, a żeby awarie zostały przesyłane jako powiadomienia należy w przydziale zdarzeń "Powiadomienia SMS" zaznaczyć strefy oraz "Awarie". Jeśli doładujemy konto to awaria zniknie dopiero po sprawdzeniu konta ręcznie z manipulatora lub kolejnego dnia o godzinie 8 kiedy system sam sprawdzi poprawność stanu konta.

Załączniki:
Obsluga-PRE-PAID.JPG Obsluga-PRE-PAID.JPG
Powiadomienie.JPG Powiadomienie.JPG

 
Czy ten artykuł był pomocny? tak / nie
Szczegóły artykułu
ID artykułu: 87
Kategoria: PERFECTA
data dodania: 2018-07-20 14:29:07
ilość wyświetleń: 104
Ocena (Głosów): Artykuł jeszcze nie oceniony (0)

 
Wróć

 © 1990-2019 SATEL Sp. z o.o.
zastrzeżenia prawne | polityka prywatności | Napisz do nas | o stronie