Dzial Techniczny/Technical Department

Nie dostępne blokowanie wejść

Rozwiązanie Pytanie:
Logując się do aplikacji PERFECTA Control nie mogę zablokować żadnych wejść, co ciekawe logując się poprzez hasło serwisowe jest taka możliwość.

Odpowiedź:
Jeżeli z poziomu hasła użytkownika nie mamy możliwości blokowania wejść to znaczy, że każde wejście w systemie ma zaznaczoną opcję "Użytkownik nie blokuje" i jeśli chcemy blokować wejścia to należy tą opcję wyłączyć. Może być również sytuacja, gdy użytkownik w uprawnieniach nie ma zaznaczonej opcji "blokowanie wejść" i wtedy również ta funkcja z aplikacji nie będzie dostępna.

Załączniki:
Uzytkownik-nie-blokuje.JPG Uzytkownik-nie-blokuje.JPG

 
Czy ten artykuł był pomocny? tak / nie
Szczegóły artykułu
ID artykułu: 85
Kategoria: PERFECTA
data dodania: 2018-07-20 13:42:01
ilość wyświetleń: 50
Ocena (Głosów): Artykuł jeszcze nie oceniony (0)

 
Wróć

 © 1990-2019 SATEL Sp. z o.o.
zastrzeżenia prawne | polityka prywatności | Napisz do nas | o stronie