Dzial Techniczny/Technical Department

Co chwilę traci zasięg

Rozwiązanie Pytanie:
Zainstalowałem centralę PERFECTA 16 wraz z kartą SIM operatora PLAY i mam problem, ponieważ bardzo często znika poziom sygnału i zmienia się operator, a w pamięci zdarzeń często pojawia się "Błąd wysłania SMS" oraz "Awaria modułu GSM".

Odpowiedź:
W przypadku operatora PLAY warto na stałe określić z infrastruktury jakiej sieci ma centrala korzystać, ponieważ ten operator ma tzw. roaming wewnętrzny i może korzystać z "zasięgu" innych sieci. W centralach z serii PERFECTA została wprowadzona funkcjonalność wyboru operatora poprzez wpisywanie kodu MCC/MNC konkretnego operator, z którym chcemy się łączyć, dzięki czemu wyeliminujemy przełączanie się między różnymi sieciami i częste zaniki sygnału.

Załączniki:
Plus.JPG Plus.JPG
T-Mobile.JPG T-Mobile.JPG
Orange.JPG Orange.JPG

 
Czy ten artykuł był pomocny? tak / nie
Szczegóły artykułu
ID artykułu: 75
Kategoria: PERFECTA
data dodania: 2018-07-18 15:09:37
ilość wyświetleń: 1391
Ocena (Głosów): Artykuł oceniony na 4.5/5.0 (8)

 
Wróć

 © 1990-2019 SATEL Sp. z o.o.
zastrzeżenia prawne | polityka prywatności | Napisz do nas | o stronie