Made To Protect
Russian
Francais
Polish
Deutsch
English
INFORMACJE
|
Produkty
|
DYSTRYBUCJA
|
Wsparcie techniczne
|
FIRMA
|
KONTAKT
WSPARCIE TECHNICZNE
Dodaj zgłoszenie
Zgłoś nowe zdarzenie do działu
Sprawdź zgłoszenie
Przejrzyj istniejące zgłoszenia
Dzial Techniczny/Technical Department
Baza wiedzy:
Wyszukiwanie w encyklopedii...
Co chwilę traci zasięg
Rozwiązanie
Pytanie:
Zainstalowałem centralę PERFECTA 16 wraz z kartą SIM operatora PLAY i mam problem, ponieważ bardzo często znika poziom sygnału i zmienia się operator, a w pamięci zdarzeń często pojawia się "Błąd wysłania SMS" oraz "Awaria modułu GSM".
Odpowiedź:
W przypadku operatora PLAY warto na stałe określić z infrastruktury jakiej sieci ma centrala korzystać, ponieważ ten operator ma tzw. roaming wewnętrzny i może korzystać z "zasięgu" innych sieci. W centralach z serii PERFECTA została wprowadzona funkcjonalność wyboru operatora poprzez wpisywanie kodu MCC/MNC konkretnego operator, z którym chcemy się łączyć, dzięki czemu wyeliminujemy przełączanie się między różnymi sieciami i częste zaniki sygnału.
Załączniki:
Plus.JPG
T-Mobile.JPG
Orange.JPG
Czy ten artykuł był pomocny?
tak
/
nie
Szczegóły artykułu
ID artykułu:
75
Kategoria:
PERFECTA
data dodania:
2018-07-18 15:09:37
ilość wyświetleń:
4223
Ocena (Głosów):
(24)
Wróć
© 1990-2021 SATEL Sp. z o.o.
zastrzeżenia prawne
|
polityka prywatności
|
Napisz do nas
|
o stronie