Dzial Techniczny/Technical Department

Zasięg jest, nie widać nazwy operatora

Rozwiązanie Pytanie:
Zainstalowałem centralę PERFECTA 16, chcę uruchomić powiadomienia oraz łączność przez serwer SATEL, wszystko jest prawidłowo skonfigurowane tak samo jak mam na wielu innych obiektach, aczkolwiek centrala nie dzwoni, nie wysyła SMS, nie łączy z serwerem SATEL. Jedyne co zauważyłem to, że przy poziomie zasięgu nie widać nazwy operatora, co to może oznaczać?

Odpowiedź:
Spotkaliśmy się z takim zachowaniem centrali PERFECTA i powodem tego była karta SIM, która nie obsługiwała technologii 2G. W tej sytuacji należałoby zwrócić się do operatora w celu wymiany karty SIM na taką, która obsługuje 2G.

Załączniki:
Brak-nazwy-operatora.JPG Brak-nazwy-operatora.JPG

 
Czy ten artykuł był pomocny? tak / nie
Szczegóły artykułu
ID artykułu: 68
Kategoria: PERFECTA
data dodania: 2018-07-18 10:52:08
ilość wyświetleń: 197
Ocena (Głosów): Artykuł jeszcze nie oceniony (0)

 
Wróć

 © 1990-2019 SATEL Sp. z o.o.
zastrzeżenia prawne | polityka prywatności | Napisz do nas | o stronie