Dzial Techniczny/Technical Department

Nie łączy się z serwerem SATEL - brak ID (FFF...)

Rozwiązanie Pytanie:
Programuje centralę do połączenia z aplikacją mobilną przez serwer SATEL, aczkolwiek w żaden sposób nie mogę uzyskać ID. W załączniku przesyłam zrzut ekranu z ustawieniami.

Odpowiedź:
Do połączenia z serwerem SATEL należy zaprogramować pełne dane do połączenia po GPRS, czyli "GPRS apn", "użytkownik", "hasło" oraz "serwer DNS" (można użyć serwera DNS operatora karty SIM lub wpisać DNS Google 8.8.8.8), następnie musimy włączyć opcję aktywacji łączności przez serwer SATEL. W załącznikach przykładowa konfiguracja centrali dla operatora karty SIM Virgin Mobile.

Załączniki:
Ustawienia-klienta2.JPG Ustawienia-klienta2.JPG
Ustawienia-klienta3.JPG Ustawienia-klienta3.JPG
Polaczenie-z-serwerem-SATEL.JPG Polaczenie-z-serwerem-SATEL.JPG
Polaczenie-z-serwerem-SATEL1.JPG Polaczenie-z-serwerem-SATEL1.JPG

 
Czy ten artykuł był pomocny? tak / nie
Szczegóły artykułu
ID artykułu: 65
Kategoria: PERFECTA
data dodania: 2018-07-17 12:39:36
ilość wyświetleń: 2091
Ocena (Głosów): Artykuł oceniony na 1.3/5.0 (12)

 
Wróć

 © 1990-2019 SATEL Sp. z o.o.
zastrzeżenia prawne | polityka prywatności | Napisz do nas | o stronie